Atlantis Partner- Puller Shop - Puller, Canagan  naturalna karma dla psów i kotów
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty, Reklamacje

ZWROTY 

Zwrot

Termin do odstąpienia od umowy kupna bez podawania przyczyny: u nas 30 dni (art. 9 ust. 1 i 2 dyrektywy 2011/83 mówi o 14 dniach).

Gwarantujemy, że zamówiony produkt jest pełnowartościowy, opakowany fabrycznie przez producenta – jakość gwarantowana ! Jednak zawsze masz prawo oddać towar bez podawania przyczyny do 30 dni – to nasza Gwarancja Satysfakcji! 

Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 30 dni od dnia wydania towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy zakupiony towar należy odesłać niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 30 dni od daty jego odebrania. Zwracane produkty oraz dołączone akcesoria i ewentualne dodatki nie mogą nosić widocznych śladów użytkowania. Wyłączone ze zwrotów są artykuły, produkty robione na indywidualne zamówienie, spersonalizowane lub które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np karmy w workach).

W przypadku odstąpienia od umowy produkty oraz załączone do zamówienia dokumenty należy odesłać na adres: Atlantis Partner - ul.Lawendowa 41, 55-080 KRZEPTÓW  tel 501340763, e-mail: atlantis@pnet.pl lub skorzystać z naszej usługi zwrotu klikając tutaj - Zwrot Towaru 

Natychmiast po otrzymaniu zwracanego produkty , poinformujemy klienta o otrzymanym zwrocie oraz niezwłocznie ( do 3 dni roboczych) rozliczymy zakup dokonując zwrotu srodków na wskazane przez klienta konto . W przypadku zwrotu środków poprzez formę płatnosci dokonanej podczas zakupu, czas oczekiwania na zwrot wynosi 14-30 dni roboczych. 

Nie przyjmujemy przesyłek za "pobraniem" koszt wysyłek ponosi klient

W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, ze względu na udzielanie przez nas rabatów progresywnych rozliczane jest cale zamówienie a pozostała część traktowana jest jak nowe zamówienie ( bez angażowania klienta), z uwzględnieniem należnych rabatów jak i ewentualnych kosztów wysyłki. 

Koszt przesyłek ponosi klient

 

Druk zwrotu jest wysyłany zawsze razem z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia w wiadomości mailowej, jednak tutaj możesz go pobrać KLIKNIJ TUTAJ

Wymiana

Z przyczyn oczywistych a dotyczących produktów które występują w róznych rozmiarach (obroże, jackety dla psów itd) klient może wymienić zakupiony towar i odbywa sie to na zasadzie zwrotów  - Szczegóły prosimy ustalać kontaktując się z nami telefonicznie 501340763 lub mailowo atlantis@pnet.pl  .

Koszty związane z transportem w przypadku zwrotu lub wymiany towaru ponosi Klient.

 

Reklamacje / Gwarancja

Towary sprzedawane w sklepie internetowym Puller.Shop.pl są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera, a czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta. Gwarantujemy, że zamówiony produkt jest pełnowartościowy, opakowany fabrycznie przez producenta – jakość gwarantowana przez producenta. 

Termin rozpatrzenia reklamacji określa karta gwarancyjna. Jeśli nie ma terminu, to przyjmuje się, że wynosi do 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu sporu. Termin rozpatrzenia reklamacji to maxymalnie 14 dni – jeśli żądaniem jest naprawa, wymiana lub obniżenie ceny. 

W przypadku reklamacji, proszę sie kontaktować telefonicznie 501340763 lub mailowo atlantis@pnet.pl lub listownie na adres Atlantis Partner - Aleksander Kowalski, ul.Lawendowa 41, 55-080 KRZEPTÓW

Sprzedający odpowiada z tytułu niezgodnosci towaru z umową, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
/**/
Sklep internetowy Shoper.pl