Olej z łososia Brit Care - idealny suplement diety dla Twojego psa lub kota! 250ml
Cena regularna:
32,00 zł
Promocja trwa do 31 grudnia 2023
towar niedostępny
Opis
Olej z łososia Brit Care - idealny suplement diety dla Twojego psa!
Olej z łososia to naturalne źródło kwasów tłuszczowych Omega 3 i Omega 6, które są niezbędne dla zdrowia i dobrego samopoczucia Twojego psa.
Dlaczego warto podawać olej z łososia swojemu psu?
- Poprawia kondycję sierści i skóry - kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 6 są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania skóry i sierści. Regularne podawanie oleju z łososia sprawi, że sierść Twojego psa będzie błyszcząca, gładka i zdrowa.
- Wspomaga odporność - kwasy tłuszczowe Omega 3 mają działanie przeciwzapalne, które pomaga wzmocnić odporność Twojego psa.
- Poprawia pracę układu krwionośnego - kwasy tłuszczowe Omega 3 pomagają obniżyć poziom cholesterolu we krwi, co zmniejsza ryzyko chorób serca.
- Wspomaga zdrowie mózgu i oczu - kwasy tłuszczowe Omega 3 są niezbędne dla prawidłowego rozwoju mózgu i siatkówki oka.
Olej z łososia Brit Care to produkt wysokiej jakości, który jest wytwarzany z dzikiego łososia atlantyckiego. Olej jest tłoczony na zimno, dzięki czemu zachowuje swoje cenne właściwości.
Jak podawać olej z łososia swojemu psu?
Olej z łososia Brit Care można podawać psu na dwa sposoby:
- Dodawać do posiłku - olej można dodawać do suchej karmy lub mokrej karmy.
- Podawać bezpośrednio do pyska - olej można podawać psu bezpośrednio do pyska za pomocą pipety.
Dawkowanie: 1 doza=2ml
- Psy ras małych i koty do 12kg - 4ml
- Psy i koty od 12-24kg - 8ml
- Psy od 24-48kg - 12ml
- Psy od 48kg i więcej - 16ml
Zamów olej z łososia Brit Care już dziś i zadbaj o zdrowie i dobre samopoczucie swojego psa!
Pojemność 250ml - dostarczany wraz z pompką (1 doza pompki = 2ml)
Analiza: tłuszcz 99%, kwas EPA 2,5%, kwas DHA 3,5%, kwas GLA 0,1%.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.





