Szelki dla średniego i dużego psa TRE PONTI Primo PLUS orange
Szelki dla psa włoskiej marki TRE PONTI z linii PRIMO PLUS dla psów większych i dużych
Bezpieczne i wygodne do zakładania, wystarczy przełożyć głowę psa i zapiąć po boku. - bardzo mocne.
towar niedostępny
Oryginalne szelki PRIMO PLUS regulowane włoskiej marki Tre Ponti (TrePonti)
Najważniejsze cechy szelek TRE PONTI:
- wygodne do zakładania, regulowane
- przeznaczone dla psów średnich i dużych ras w każdym wieku
- nie krępują ruchów, nie blokują łopatki psa
- miękki, szeroki, gąbkowy panel pod szyją chroni gardło
- dokładnie obejmują korpus zwierzęcia ułatwiając prowadzenie go na smyczy
- zapewniają komfort i bezpieczeństwo psa podczas spaceru
- wykonane są z wytrzymałego, antyalergicznego tworzywa
- nie chłoną zapachu ani wilgoci, pies może w nich pływać
- zapinane na zabezpieczoną przed odpięciem klamrę
- na rączce do prowadzenia psa znajduje się nierdzewne, ruchome kółko do przypięcia smyczy
- nie przycinają i nie wyrywają sierści
- bardzo lekkie, nie obcierają psa pod pachami
- polecane przez hodowców psów dużych ras
- unikalny, elegancki design
- wyprodukowane i opatentowane we Włoszech
- wykonane z materiałów najwyższej jakości, w sposób staranny i precyzyjny
Kolor: pomaranczowy
Typ : NORWESKI
Szelki wyprodukowane i opatentowane we Włoszech. Wykonane z materiałów najwyższej jakości, w sposób staranny i precyzyjny.
Zasady konserwacji:
- prać wyłącznie ręcznie w delikatnych środkach piorących
- temperatura prania do 40 stopni C
- nie prasować
- nie suszyć mechanicznie
- nie czyścić chemicznie i nie wybielać
- nie prać w pralkach
Dostępne w rozmiarach:
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
1. Zmierz obwód pupila za jego przednimi łapami
2. Porównaj wymiar z podanymi w tabelce
3. Dla ułatwienia podajemy przykładowe rasy psów (dorosłych osobników)
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
43,90 zł
Cena regularna:
56,70 zł
86,00 zł
76,50 zł
Cena regularna:
83,00 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.